Gott nytt år!!!

Önskar jag er alla!
Tack för ett fantastiskt år och jag hoppas 2013 blir precis lika bra :)

Tänkte länge på vad jag skulle utse till årets fynd men tillsist fanns det en grej som slog allt annat.

Det lilla antika skrivbordet för 40:- var ett superfynd och jag njuter av det varenda dag!!

Gott nytt år<3


Snart nytt år!!

Hej!
Jag hoppas ni haft en underbar jul, min har varit helt underbar :)
Snart är det nytt år vilket betyder nya möjligheter men också att loppissäsongen börjar närma sig!

Jag tänkte visa lite bilder på min fake cake jag gjorde efter receptet på loppisentusiastens blogg, min blev inte lika fin och detaljerad som hennes men jag är nöjd ändå ;)

Kram!!


Fyndat i juletider..

Hej!
Idag hann jag in en snabbis på en ny föreningsloppis här i stan. Tyvärr var det rätt utrensat sedan jag var där senast men jag fick med mig hem några grejer.
Bl.a denna glasskål i form av ett hjärta, den är rejält tung och väger nog minst ett kilo men märkningen i botten var borta.. Någon av er som vet var den kommer ifrån???
Den kostade iaf bara en tjuga så det tyckte jag den var värd :)

Nu är det snart jul, vi tjuvstartar redan i morgon ;) Ha en fin jul alla<3


Glas..

Loppade 10 vinglas för 80 kr för någon vecka sedan och de får bli en bra paket nu till jul :) tyvärr tappade jag ett när jag packade upp dem här hemma lite trist men 9 räcker ju ;)


Klappar..

Det bästa med julen är att ge bort julklappar, i år blir det en hel del och jag var klar långt innan december :)
Vi börjar på söndag med att fira lillejulafton med min familj och på julafton åker vi till sambons.

Åh jag önskar att det blir snö!!
(Just det vi har inget vitt på marken, endast ösregn)

Kram


Granen står klar :)

I huset finns nu en gran att beskåda, åhh så mysigt :)

Hoppas helgen medför några loppisfynd ;)

Kram!!


Födelsedagsgris!!

Här kommer lite foto på loppisfynden jag fick med mig i helgen :)
En underbar kaffeservis med rosor på för 100 kr som blev invigd igår på kalaset!!
Även en gammal muminbok från 80-talet som är oläst!! Den gav jag en 20:a för, kanske en bra investering :)

Jag har verkligen fått massvis med paket och nästan allt var saker som jag önskat mig :) Tidningen Lantliv kommer dyka ner i brevlådan, pengar på banken, ett nytt underbart turkost diskställ, en jättemysig ljusstake som ett hjärta, parfym, en neccesär med rosor på fylld med godsaker, böckerna av EL James och en underbar klocka inspirerad av Georg Jensen <3 Tack alla för en underbar dag!!


Dumma blogg.se!!

Åh blir så irriterad har inte kunnat blogga på en vecka då appen inte funkat :(
Men som tur är funkar den idag, på min egna födelsedag! Igår hade jag därför kalas och jag har fått så mycket fina saker, är så himla nöjd!
Har även hunnit med att gå en loppisrunda så några bilder på det kommer upp. Nu blir det födelsedagsshopping med systern, ha en fin dag!! Kram


1:a december

Och snööööö på marken så jäkla underbart :D
Det är aldrig snö så tidigt annars, kan hoppas det blir en första vit jul på vääääldigt länge :)

Ha en fin advent <3


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall