Solen skiner...

Idag skiner solen här i skåne och vi har hela 12 grader ute, det är helt underbart och det känns att våren är här på riktigt. :)
Jag tänkte jag skulle lägga in lite bilder på några av de loppisfynd jag fått med mig hem på sistone. Jag verkligen älskar att gå på loppis och jag kan verkligen längta en hel vecka innan och bara räkna ner dagarna tills det är dax att fynda, känner ni också så? 

Först tänkte jag visa er ett lite äldre fynd som jag hittade förra sommaren på en loppis här i staden.
Det är en gammal hattlåda som jag bara älskar, den fick följa med hem för bara en TIA och rymmer idag vantar, mössor och halsdukar. Underbar!
Hattlådan för en tia!
Insidan
Även om den inte är i bästa skick så spelar det ingen roll då det visar att den är flitigt använd och det är det som gör hela grejen att den är en liten bit av någons historia.
Får leta bland bilderna hemma så att jag kan få upp lite mer fynd senare, givetvis ska ni också få se lite av mina inrednings detaljer och vad jag pysslar med just nu :)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Tack för kommentar på min blogg! Nu har jag hittat din nya blogg, så nu blir jag din första följare på bloglovin! Jag håller med dig, jag räknar också ner dagarna till loppisbesöken, det är det roligaste jag vet! Ha det bra!

2012-03-14 @ 21:33:48
URL: http://loppisloella.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall