Lördagsloppis!

Bilder utav dagens fynd kommer här :)
100 kr blev kostnaden för allt och jag kan inte klaga!

Det blev några brittiska saker till min engelska telefonkiosk som är som ett mindre vitrinskåp.

Några leksaksklossar passade i en fin burk till systersonen, den blev också pinpad med hans namn.

Tittskåpet kom upp idag och därför blev det småsaker som passade in och som påminner om min barndom.

Jag föll för de två bläckhornen men man kan väl inte få förmånga, eller? ;)

En helt underbar hemmasydd dockklänning i lila sammet och vit spets kunde jag bara inte lämna.

Helt klart en lyckad lördag!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall