Provar att visa fynden genom mobilen :)

Hej!
Måste prova att göra ett inlägg ifrån mobilen, det ska ju vara det nya inne ;)

Jag har cyklat förbi en loppisskylt hela veckan på väg till jobb dock har jag inte hunnit stanna och läsa eftersom jag alltid cyklar så att jag hinner precis ;) Ja ni vet säkert hur det är när man har tidiga morgnar.
Men igår var jag ledig så jag passade på att cykla till skylten och verkligen läsa den ordentligt. Det var nämligen stadsmissionen som hade öppet sin loppis hela veckan. Jag har varit där förut men de har nästan bara kläder och ganska fula sådana, dock har de haft öppet två ggr om året så det var på tiden att jag kikade in :) väl inne så fanns det massvis med gamla kläder och då menar jag skjortor och rutiga långkjolar, inte en enda klänning hade dem. Så min besvikelse var rätt stor men så helt plötsligt faller blicken på ett gammal skrin i silver. Jag ser prislappen på 50 kr och att den lilla nyckeln fortfarande finns kvar, wow lixom. Dock hade spegeln innuti lossnat och det behövde verkligen nytt tyg inuti. När jag sedan kollar på ovansidan ser jag att där är ett namn ingraverat, efter att ha läst 10 ggr kan jag konstatera att det är MITT namn!!! Inte mitt tilltalsnamn Lisette men väl mitt andra namn, helt otroligt! :D Tror det var meningen jag skulle hitta det och ta med det hem helt enkelt.

Här får ni några bilder efter att det blivit rengjort och omklätt:


Kommentarer
Skrivit av: Lilladockan

Ibland blir det bara så bra och så rätt att man har svårt att tro att det är sant! Har du läst om när jag hittade spegeln som det faktiskt stod mitt namn på? Sara-spegeln. Om inte så kan du läsa om det här; http://denlilladockan.blogg.se/2011/july/sarah-kom-ut-ikvall.html



Väldigt fint skrin. Älskar nyckeln! Jag har faktiskt köpt just sådana där nycklar på loppis. Satte fast dem i öronkrokar och vips så hade jag nya, supervackra, örhängen! :) Får ta och visa dem någon gång :)

2012-05-31 @ 21:54:09
URL: http://denlilladockan.blogg.se/
Skrivit av: Helena Högberg

Åh, så fint! Vilken bonus att namnet var rätt! Ett verkligt tur-fynd!

2012-05-31 @ 23:00:09
URL: http://loppisloella.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall