Världens bästa loppis!

Denna helgen var det åter loppis på auktionsfirman och precis som vanligt fyndade jag massor!!

Det första jag såg var något jag letat efter länge nämligen ett 30-tals Syskrin med dalmålningar. Åh vad glad jag blev!

Sedan rullade det bara på med ett med prylskåp med glasdörr, en silverbricka som har ingravering på baksidan "grattis på silverbrölloosdagen." sedan två små rosa ljung katter, två borrade tallrikar till kakfat som jag sedan satte ihop hemma då jag hade stång :) och massvis med fler saker som ni ser på bilderna!

Priset? 100 kr för ALLT!!!


Kommentarer
Skrivit av: Caroline

Oj, det verkar ju vara en riktigt trevlig loppis. Vill du avslöja var den är? Jag skulle gärna besöka den... :)

2013-01-22 @ 18:55:01
URL: http://www.finafyndet.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall