8 dagars jobb i rad

så till helgen när jag har två dagar ledigt får det minsann firas med loppis :D
Just nu är det bara jobb jobb jobb men jag klagar inte för hellre det än att gå hemma!
Tänkte jag skulle visa lite bilder ifrån min lägenhet idag. 

Så vi kan ju börja med vårt duschrum, vi har nämligen seperat dusch och toalett.
Det mesta som finns är givetvis inhandlat på second hand.
Här kommer lite bilder:
Här ser ni ett av mina bästa fynd någonsin, en gammal handspegel som jag fyndat för 5 kr! 
Den är jättefint bevarad och väger säkert nära 400 g. Tillsammans med smörsnäckan även den loppisfynd, som innehåller två tvålar så tycker jag det blir en skön romantisk känsla :)
De stora vita lyktorna har jag köpt i butik, men för några veckor sedan hittade jag de svarta för 2 kr styck på loppis :D
Och så här ser min toalett med temat franska rosor ut ;)
Hoppas ni har en bra valborgshelg? :) Kram på er!

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Vad mycket fint du har! Ha en trevlig Valborg!

2012-04-29 @ 23:57:16
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Lisette

Tack så mycket :D Detsamma! ;)

2012-04-30 @ 22:46:14
URL: http://vintagerose.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall