En underbar loppis och auktionshelg!!

Hej!
Denna helgen var verkligen helt underbar, inte nog med att jag fick med mig hem en massa klipp, de flesta var t.o.m GRATIS!! Det är minsann inte ofta man får saker gratis här i livet men denna helgen var minsann helt sanslös på det viset :)
Först började ju helgen med att jag var på loppis och fick med mig hem klippen i förra inlägget, samt att jag fick stolen gratis som ni också finner på bild. 
Igår var det dock dax för auktion, och med mig hem fick jag dessa saker:
En hel bananlåda full med massvis av gammalt linne i högsta kvalité. Jag blev överlycklig då jag endast fick betala YNKA 200 kr!! Det kallar jag klipp :)
35 stycken fruktfat fick jag också med mig hem helt GRATIS!! Det var helt enkelt så att ingen bjöd på dem under auktionen och förättaren frågade då om någon ville ha dem, så upp for min nummerskylt fort som ...! :D
Denna lampan blev inte heller utropad och därför fick jag även denna gratis :D Den fick sin plats i köket och även om jag först tänkte - "vad ska jag med denna till" så inser jag nu att den passar jättebra där! 
Vet inte om jag ska ge mig ut på jakt efter skärmar till den eller om jag ska låta den vara såhär, vad tycker ni?
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! 

Kram, Lisette

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Helt otroligt, vilka fynd! Jag tror att de vita tallrikarna med vågig kant kan vara ett klipp, kolla upp dem! Jag tycker att lampan är jättefin utan skärmar.

2012-04-12 @ 14:00:53
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Lisette

Tack, ja det var verkligen en annorlunda auktion ;) Jasså? Jag har kollat i botten och det står Ekeby, men vet inte om de är värda något speciellt? Men är roligt för nu blir det till att bjuda på kakor och tårta när här kommer folk så att de används haha :) Ja jag tror jag behåller lampan utan skärmar, det blir nog finast precis som du säger :D

2012-04-12 @ 20:54:01
URL: http://vintagerose.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall