Nytt i köket!

Hej!
Idag var jag och fyndade detta köksbordet och stolar för 200 kr. 
Dock har jag en hel del jobb framför mig då jag ska slipa,kvistlacka, grundmåla och sedan måla det vitt, det är iaf det som är tanken. Kanske blir det endast grundmålning så som jag gjort på stolen och köksbänken jag målat och klätt om, men vi får se hur det blir :) 

Detta är lite av mitt sista stora projekt nu innan sommaren då jag börjar jobba heltid om två veckor så då har jag inte tid att hålla på och slipa och måla ;) Men jag kommer blir så nöjd och stolt sen när det väl är vitt och på plats i mitt fina kök!
Givetvis ska stolarna kläs om i någon ljus härlig sommrig färg.
Jag ska till Ullared nu i helgen och då kommer jag definitivt spana efter tyger.
Detta får bli min FÖRE bild så får jag lägga upp resultatet efter hand så att ni ser vad som händer.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Skrivit av: Junitjej

Så himla fint bordet kommer att bli!

2012-04-13 @ 07:31:04
URL: http://junitjejen.se
Skrivit av: Lisette

Nu är det äntligen klart :)

2012-04-26 @ 13:08:49
URL: http://vintagerose.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall