Som hittat...

Skrev ju innan att jag hade några fler fynd i från Ullared som jag ville visa er, här kommer dem:
Hittade två stycken trådrullar i trä på panduros outlet för 10 kr styck, ett riktigt klipp. Tror jag ska vira spetsar på dem när jag hittat några som passar :)
Jag köpte också en presentpåse för 5 kr, men jag tyckte den var så fin så den hängdes upp som förvaring i köket istället.
När jag var nere i källaren här om dagen hittade jag en stor Whiskey flaska (3 liters) som jag tog med mig upp. Efter att ha skrapat bort etiketterna så skrev jag ut en bild och klistrade på flaskan med hjälp utav decoupage lim.
Så här blev resultatet, vad tycks?
Tyckte den blev helt ok, var första gången jag gjorde decoupage så nästa gång blir det bättre!
Ha en fin dag! :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall