Fyndat!

Hej!
Igår var min enda lediga dag denna veckan så jag drog med mig sambon för lite shopping. Vi besökte bl.a Ikea och Myrorna och vi hittade faktiskt lite fynd :) Tror dessutom det var första gången han handlade second hand vilket var jätteskoj! Här kommer lite fynd:

Ljustakar från Ikea 19:- styck, tyckte de var underbara i färgen.

En rosa tallrik ifrån Ikea där det var klister på så var nedsatt till 10:- blir perfekt till nya kakfat och klistert fick jag bort direkt.

Hittade även två jättecoola bilder som ska ramas in 15:- för två motiv!

Sedan blev det en kavaj på myrorna för 85:- och sambon fyndade två t-shirts och ett par shorts för 105:- :)

Ha en fin dag!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall