En dröm i uppfyllelse..

Hej! Idag efter jobb åkte jag till Netto för att panta lite flaskor, och givetvis tar man ju en snabb titt på fyndhyllorna! Och där på en gavel i en stor låda var den, en dröm som jag haft i många år men då de ofta kostar en del har jag aldrig blivit klar till att köpa en. Men priset var endast 299 kr och kroppen var täckt utav ett rosenmönster vilket bara det är ett tecken! Sambon tyckte "vad ska du ha den till" och jag tvekade och tänka ja ingen aning egentligen. Men när jag gått förbi och det är vår tur i kön då säger jag snabbt " jag vill ha den" och springer snabbt som attan och hämtar den till kassan. Och nu står den här hemma i all sin prakt och känslan av att äntligen fått något man velat ha så länge är så underbar, även om jag inte riktigt vet vad den ska vara bra till haha ;) Men ni vet vad jag menar va??


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Den var ovanligt snygg! Jag stog och fingrade på en gammal en, på ett loppis förra sommaren, ville gärna ha, men insåg att jag inte hade någon plats för den, men visst är det charmigt! Passade perfekt in där hos dig!

2012-07-25 @ 00:31:06
URL: http://loppisloella.blogg.se
Skrivit av: Anonym

Fasingen va grann den e ;-))

2012-08-05 @ 21:21:12
Skrivit av: Anonym

Läcker!!!!!!!!!

2012-08-05 @ 21:22:18









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall