1 krona är ibland allt man behöver..

Sa ju igår att jag skulle leta bland mina bilder och se om jag kunde få fram fler loppisfynd. 
Då kom jag på att jag hittade ett jättebra fynd får bara någon vecka sedan för bara 1 krona! Det är minsann inte ofta man hittar något för en krona på loppis men jag har faktisk två saker som båda endast kostat mig 1 krona styck. 
Första fyndet är en jättefin gammal sopptallrik med rosa rosor på som min katt har fått till matskål. 
Kanske är lite synd egentligen att inte använda den som fat, men jag tyckte att på detta sättet används den och syns i köket varje dag istället för bara ibland. :)
Den finaste kattmatskålen i världen ;)
Den andra saken är en shabby chic tärning i trä som är vitmålad. Den är ca: 5*5 cm och enligt mig var den ett otroligt klipp då shabby chic designade saker ofta kostar betydligt mer än de är värda.


Tänkte att nästa gång ska ni få se lite av vad jag pysslat med under veckan :)
Ha en bra dag!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall