Burkar i massor..

Hej!
Jag tänkte fortsätta lite grand på burkspåret då jag bara älskar dessa underbara plåtburkar. 
De är fantastiska inte bara för att de är superbra förvaring och fina att titta på utan för att man alltid kan hitta en burk att ta med sig hem. Det känns som en sådan loppis pryl som man verkligen inte kan få för många av - underbart!
Så här har ni lite fler burkar som får plats hemma hos mig:
Dessa burkar är nästan alla ifrån en loppis som är en del av en auktionsfirma.
Allt som de inte säljer på auktionerna ifrån de olika dödsbona de köper upp hamnar här.
Det är allt mellan himmel och jord och de näst intill skänker bort grejerna, världens bästa loppis helt enkelt :) Burkarna har väl kostat en femma styck ca!!
Alla dessa finner ni i mitt sovrum.
Vet inte om jag visat kärnkaffeburken jag köpte för ett tag sedan? Den kostade en tjuga men den har ju rosor på sig så jag kunde verkligen inte motstå, dock köpte min kompis en likadan för två helger sedan för en tia. Jag som tyckte en tjuga var ett fynd ;)
Det var de bilder jag hade inne i datorn, får ta och ladda in fler burkbilder till en annan gång :) 

I morgon ska jag få träffa min systerson som föddes igår, kan knappt vänta!! Ska visa en liten grej jag har sytt till honom sen när han kommit hem ifrån BB! Han är såå söt <3
Ha det toppen!

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Grattis till att ha blivit moster! Det är jättekul, det blev jag första gången 1988, när min syrra fick en dotter. Väldigt fina burkar har du! Tack för din jättesnälla kommentar. sådant värmer :) Ha en trevlig kväll!

2012-05-29 @ 21:21:03
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Lilladockan

Härliga burkar! :) Jag tycker ofta att jag hittar fina plåtburkar men på senaste har jag fått hejda mig lite. Dels har de gått upp lite i pris på mina favoritställen och dels så börjar jag att få lite ont om plats ;)

2012-05-29 @ 22:14:23
URL: http://denlilladockan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall