sommar och sol med en doft av..

Åh idag har det varit ännu en dag med sol och värme som jag bara jobbat bort. Trist, men jag fick iaf sluta en timme tidigare så jag spenerade en stund på stranden vid jobb - härligt :)
När jag kom hem började jag med att gå runt i trädgården och plocka lite grenar utav syrénerna. 
Vi har stora fina lila syrénbuskar i trädgården och de doftar LJUVLIGT! Jag älskar syréner och rosor just därför de har en sådan stark och helt underbar doft.
Här får ni lite bilder om hur det blev när grenarna var på plats här inne:
En liten söt bukett i en vas in handlad på auktion på nattduksbordet så att jag kan somna till syréndoften ikväll :)
Och en lite större i badrummet!
Ha en fin kväll!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall