Julmarknad och loppis

Idag var jag på röda korsets julmarknad och loppis och hittade en hel del fynd :)

Jag fick med mig hem en ny karaff i kristall för en tia så nu har jag fem stycken och de är så vackra på silverbrickan i badrummet!

Sedan blev det en jättefin saltkupa i kristall och en citronpress i glas för 15 kr och en söt sockerströare för 10 kr.

Sedan innan jag skulle gå fick jag med mig en härlig julduk med lite färg och ett gammalt julförkläde för en tia!

Dessutom kunde jag inte låta bli några fula handgjorda julgranskulor i glas i form av grodor 10 kr, en snygg shabby chic blomster skylt med timjan på för 2 kr och sist men inte minst en väldigt söt Tore Borg hund(ar) för en femma.

Massvis med härliga fynd, nästa helg är det en storfavorit i repris så då hoppas jag på fler roliga fynd, kram!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall