Pyssel o loppisfynd..

Idag är det äntligen lördag och jag har både hunnit fynda o pyssla och klockan är bara 11!!
Jag har gjort en egen fjärilstavla med hjälp av 3D stickers som jag köpte igår, blir en bra julklapp.
Visst blev den fin? :)

Dagens fynd består av följande:
En stor IRA burk som det stod 80 kr på men när jag frågade om det gick att pruta lite så sa han 50 kr - taget sa jag :)
Jag har ju redan lillasystern skoj med båda i samma serie, får bli jakt på de vita nu!

Sedan fick jag en emaljkanna som är blå/vit, en söt sockerskål med rosor, en sked i nysilver, en tallrik som jag redan har i min tallrikshylla men denna ska bli till ett klakfat, en liten påse fylld med gamla fina julgransdekorationer OCH en påse med tyger, gardinkappa och flera gamla örngott i linne som jag letat efter, allt för 100 kr :)

I morgon är det dax igen, hörs då! Kram


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Likadan IRA burk som jag nyligen köpte :) Här har loppisarna varit stängda idag, så man har varit hemma och tagit det lugnt hela dagen :) Vilka fina tyger du hittat!

2012-11-03 @ 23:37:33
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall