Pyssel med sprayfärg :)

Igår köpte jag en koffert/väska på pingstkyrkans second hand för en tjuga. Den var lite fläckig inuti tror det var därför den var så billig, men jag tänker eventuellt klä den inuti och göra en syväska av den. Läste ett reportage i tidningen 101-idéer där de hade gjort detta. Dock var den rätt sliten och tråkigt att ha den brun så jag köpte sprayfärg i en turkos ton och fixade till den!
När jag har tid så ska jag även börja klä den men måste hitta ett fint tyg först :)

Vad tycker ni?


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Kul ide! Undrar hur man gör om man klär in med tyg..limmas det fast eller fäster man bara på kanten...i så fall hur...nitar eller lim,...vet du?

2012-10-18 @ 23:58:20
URL: http://loppisloella.blogg.se
Skrivit av: Sanna

Den blev superläcker! <3 Ser fram emot att se det färdiga resultatet. =)

Kraaaam
Sanna

2012-10-23 @ 18:05:54
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall