Uppdatering av gammalt och nytt :)

Hej!
Inga loppisfynd i helgen då det har varit både kalas och frukostbjudning.
Vi har b.la varit och hälsat på nyste tillskottet i sambons familj lilla Otto, så en filt har jag hunnit sy och väskan är klädd i botten.
Det blev med papper istället med tyg eftersom det blev lättare, ändå tog det 2,5h att klä botten, pust!
Jag har inte bestämt om jag ska klä locket i samma eller om jag ska spraymåla det vitt eller turkost, så suger på den karamellen lite :)

Jag var dock i en shabby chic butik på landet och hittade mitt bläckhorn som jag länge velat ha på det antika skrivbordet -ett fynd!

Visar också en bild på min tatuering då jag fått förfrågan om detta :)

Ha en fin höstlovs vecka!


Kommentarer
Skrivit av: Helen Högberg

Åh, det blev jättefint i väskan!

2012-10-29 @ 18:44:39
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall