Loppishelg utan dess like..

Hej kära vänner!
Denna helgen var en underbar loppishelg med massor utav loppisar och fina billiga fynd!
Jag har besökt loppisar både lördag och söndag och med hela 7 besökta loppisar så blev där givetvis en hel del fynd ;)

En kanna med tillhörande skål för 30 kr.
En liten blå/vit kanna för en tia.
Den lilla tobaksburken i plåt fick jag för en femma.
Ännu en cykelkorg i trä till mina tidningar för en tjuga och en liten bricka till nattduksbordet även den inköpt för en tia.
Lampskärmen och den blå burken fick jag båda för tio och sist men inte minst ett helt underbart gammalt skrivbord för 40 kr!!!! Dock betalade jag 50 eftersom de höll det till mig vilket var snällt :)

Hoppas er helg var lika bra!


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Vilka fynd! Verkliga super-priser! Skrivbordet var så jättefint!

2012-09-02 @ 23:31:52
URL: http://loppisloella.blogg.se
Skrivit av: Anonym

Vilka fina fynd du har gjort!! Tänk så mycket fint man kan hitta på loppis!
Varma kramar Clara

Svar: Tack så mycket :) Ja det är helt otroligt hur mycket fynd man kan hitta och man bara ger sig lite tid!
vintagerose.webblogg.se

2012-09-26 @ 16:47:16
URL: http://claraslantliv.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall