Fynden från helgen!

Här kommer helgens fynd :)
Lite smått och gott, rådjuret har redan blivit vitt så får visa det sen.
Annars blev det en bonad och fem nya gamla örngott med brodyr, allt ca: 10 kr stycket!

Jag är inte mycket för dockor och sånt men när jag såg en skitig skipper ligga ensam i en låda i ett hörn i en av affärerna så tyckte jag lite synd om henne, så hon fick följa med hem.
Hon är märkt med Mattel Inc 1967 och efter rengöring och shampoopnering samt nya kläder blev hon som ny :)

Och glömde nästan visa den nya klockan jag hittade för 40 kr på facebook, den är så fin och passade perfekt in i sovrummet!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3321446/images/2013/pic_50f4771d9606ee66f6f32d50.jpg" class="image">


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Det var så mitt docksamlande började :), en himla lortig 60-talsdocka som jag tyckte inte skulle behöva se ut så :) Skipper blev ju fin!

2013-01-14 @ 23:30:29
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall