Fler fynd ifrån påskhelgen!

Det har varit en påsk fylld med massor utav loppisfynd, roligt tycker jag :)

Igår såg jag några skyltar inte så långt ifrån mitt hus så jag cyklade dit och där på gården fanns det MASSVIS med lådor fyllda med saker. Det var ganska spännande att få lov att rota bland allt möjligt i lugn o ro, utan att där var en massa andra som trängde sig bakom en.
Efter ca en timme kom jag hem med följande saker:
En lila fasan tallrik i från Gustavsberg som jag tänkte använda till att göra ett kakfat till min mamma för 5kr.
En söt liten tekopp med en ros i botten även den för en femma.
Ett familjespel för 30 kr som verkar jätteroligt, man ska försöka få spelarna att gissa vad man har för ord genom att ge små hintar. T.ex om man har snickare - så säger man kanske "jag har en speciell sorts glädje" man får ett kort med hintar samt person eller sak. Blir spännade att se om det är kul :) 30 kr var det iaf värt tycker jag.
Fick också med mig en film med Chris Rock som jag tycker är jätterolig samt en bok som jag velat läsa ett tag för endast 10 kr. Inte fel att få med sig en bok för en femma som annars kostar 169 kr i bokhandeln :D
Hur har er påsk varit?
Ha en underbar måndag och njut av sista röda dagen, det ska iaf jag :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall