Glad påsk!

Hej!
Glad påsk på er alla fina läsare :)
Även om det är påskafton idag och påskmiddag står på schemat så har jag ändå hittat tiden för att göra några loppisfynd.
Ett sött uppläggningsfat med rosor på för en 10:a
En lerkruka gjord som en kakburk för 20 kr
En plåtburk med olika motiv ifrån Danmark 10 kronor.
Hittade även ett boulespel för en 10:a kan vara skoj i trädgården i sommar :)
Jag fick även med mig hem en vit marmorlampa till sovrummet samt lite krimskrams som en duk, slipsar och en potatisskalare för bara några kronor.
I nästa inlägg ska jag visa hur stolen som jag fick gratis (se inlägg nedan) blev efter att jag gjort den i ordning! 

Ha nu en underbar påsk!
Kram på er alla.

Kommentarer
Skrivit av: Idémakeriet

Ja med en loppis har man ju alltid tid, ler.

Fina saker du loppade ihop.

Ha en skön annan dag.

Kram Gerda

2012-04-09 @ 06:59:05
URL: http://www.idemakeriet.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall