Hemma ifrån Ullared..

Hej!
Nu är jag hemma efter två dagar i Ullared, det var en mysig men dyr tripp som alltid ;) 
Man köper ju tyvärr en massa saker som man egentligen inte behöver medan man tänker "åhh vad billigt". 

Tänkte jag skulle visa lite av dem klipp jag fick med mig hem:
En söt liten tändsticksask i metall för en tjuga.
Några sommriga ljus till vardagsrummet, mellan 10 - 40 kr styck billigt enligt mig!
Lite vackra servetter nu när grillkvällarna börjar blir fler.
Presentpapper för 8 kr stycket.
Dessa underbara rosor i tyg samt två krukor blev det också till köket, tyckte de var jättefina och visst ser de äkta ut?
Detta var några av mina fynd iaf, kan ju inte fota allt för då hade jag aldrig kommit härifrån haha ;)
Har dock några fynd som jag inte hunnit fota än med som definitivt är värda att visa er, men de får komma upp i nästa inlägg :D
Hoppas er helg har varit bra? kanske några loppisfynd?
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Skrivit av: Pia

Nice ;-D

2012-04-15 @ 21:27:34









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall