Födelsedagsgris!!

Här kommer lite foto på loppisfynden jag fick med mig i helgen :)
En underbar kaffeservis med rosor på för 100 kr som blev invigd igår på kalaset!!
Även en gammal muminbok från 80-talet som är oläst!! Den gav jag en 20:a för, kanske en bra investering :)

Jag har verkligen fått massvis med paket och nästan allt var saker som jag önskat mig :) Tidningen Lantliv kommer dyka ner i brevlådan, pengar på banken, ett nytt underbart turkost diskställ, en jättemysig ljusstake som ett hjärta, parfym, en neccesär med rosor på fylld med godsaker, böckerna av EL James och en underbar klocka inspirerad av Georg Jensen <3 Tack alla för en underbar dag!!


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Finfina saker!

2012-12-10 @ 20:54:59
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall