Dålig uppdatering!

Hej!
 
Jag har ju som ni märkt inte uppdaterat på ett tag, anledningen är inte att jag inte varit på loppis utan att jag jobbat 190 timmar i juni, så tiden har inte räckt till helt enkelt. :) 

Men nu är jag lite ledig i helgen så därför ska jag givetvis passa på att uppdatera er om alla mina nya loppisfynd som jag inte visat er än. 
 
Nu under sommaren hittar man ju masor utav loppisskyltar utmed vägkanterna, och jag har hittat till en hel del små byaloppisar med massvis utav fynd! Öven om solen inte har varit med varje gång så har regnet inte stoppat mig en sekund även om det har blivit en del våta kläder och kassar :) 
 
Här kommer några fynd:
 
 En ny blå vas ifrån West Germany Bay 10 kr.
 
   En söt liten ljusstake för en femma. 
 
En 10 cm hög Rosa Ljung uggla för en 20:a 
 
Den gamla bordsdekaorations spgeln blommorna står på fick jag gratis på en loppis för ett tag sedan! Sånt gillas, blommorna jag fick utav sambon gillas dock ännu mer!
 
 
 En bild ifrån Skånes många byaloppisar. 
 
 Jag köpte en skål med rosor för en femma, och köpte två tvålar för 10 kr på TGR och packade in i presentpapper. Det ska packas in fler senare men var tvungen till att se om det var fint först :) 
 
Jag har också hunnit med att måla den lilla pigtittaren vit så det ska jag minsann visa er i nästa inlägg :) 
 
Ha en fin helg! <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall