Hundar och katter..

Hej! Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är nämligen att denna veckan är jag och min sambo hund, katt och husvakter. Vi har tre border collies, två katter och ett hus att ta hand om, det tar sin tid :) Idag är jag ledig och solen skiner!!! Just nu befinner jag mig i solstolen vid poolen, ja där finns en sådan också men den är jääääätte kall ;) På lördag är det loppis på mitt jobb, tyvärr jobbar jag men jag tänker minsann ta en runda på lunchen för inte tänker jag missa en massa fynd. Jag uppdaterar till helgen om jag får med mig något hem. Njut utav solen ni med! Kram


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall