Äntligen!!!

Hej! Var på en jätteloppis innan jobb idag med min familj. Eller ja, jag sprang till loppisen medan dem fikade och sedan tog en halv runda efter att jag varit vid bilen tre gånger och lämnat grejer ;) Jag är verkligen den enda i min familj som är totalt loppisgalen, det är rätt tråkigt ibland!
Men det jag ville komma till var att idag hittade jag ÄNTLIGEN min vita tallrikshylla :) Jag har varit på jakt länge men den billigaste jag hittade kostade 400 kr och det är minsann inget loppispris. Men idag stod den och glimmade i solen och jag kände hjärtat banka när jag frågade om priset. 50 kr!!!! Jag var så lycklig :D jag hittade även en fin bricka i silver för 20 kr, 4 fönsterskydd så att katten inte kan hoppa ut genom fönsterna för 20 kr. I en fem kronors låda hittade jag en glasburk och ett par små ljusstaker för 5 kr tsm.

Allt som allt en lyckad dag :) nästa lördag är det stans största loppis och jag kommer vara där prick kl åtta för att fynda! Kan knappt vänta!!


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Det kan man kalla en bra loppisrunda :) Jag är också ensam loppisfantast i familjen, sambon väntar oftast i bilen. Lycka till med fynd på storloppiset nästa helg!

2012-06-10 @ 23:53:37
URL: http://loppisloella.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall