Jätteloppis :)

Idag var det dax för jätteloppis och även om det regnade lite när jag cyklade så var humöret på topp :)
När jag väl kom av cykeln så lyste solen och regnet upphörde - perfekt!!
Jag hittade en hel del grejor och några saker som jag letat efter ett tag, det är så roligt att äntligen hitta just den grejen!
Jag har letat ett tag efter en kaffekvarn men ofta är det antikhandlare som säljer dem o då går de på en hundralapp. Inte jättedyrt men jag vet att det finns billigare där ute att få tag på. Idag köpte jag en för 30 kr vilket passade mig betydligt bättre. Även om någon målat den röd för längesedan så gjorde det inget, jag var glad ändå :)
Jag hittade också några stora trådrullar från mölnycke för en femma och ett kalfat för 10 kr, där jag endast var ute efter "stången".
En liten pigtittare hittade jag med men det får komma upp bilder i morgon på den, för nu är det dax att sova. Jobb imorgon halv sju någon som vill byta?
Hoppas ni haft en bra loppislördag!
Kram


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall