Loppis fyndat!!

Innan jobb hann jag minsann gå på tre loppisar så underbart :) solen sken och jag hittade några riktigt efterlängtade fynd!!
Först ut var fyra stycken cocktailglas med svart fot som jag hade fyra av redan innan. Jag har stört mig på att jag bara hade fyra eftersom man ofta är fler under tjejkvällarna ;) Eftersom de andra var en gåva ifrån en second hand affär trodde jag inte att jag skulle hitta fler, men idag stod dem där och glänste. Även priset glänste då jag gav 1 kr stycket!!!!!
Sedan hittade jag kannan till kosmos serien som jag samlar på - yaaay! Gav 40 kr helt ok då de kostar 75 kr på erikshjälpen :)

Hoppas er lördag gav lika många fina fynd :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3321446/images/2012/pic_206004055.jpg" class="image">


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Nej men, jag tror sjutton att det är samma coktailglas som jag fick av min granne till mitt loppis nu i veckan, 4 stycken. Jag fick en hel pappkasse med glas! Synd att det är så krångligt att skicka just glas på fot, annars hade du gärna fått dem. vinglasen som jag fick till ser dock inte lika ut. Mina var runda och dina är kantiga. Kosmoskannan tror jag inte att jag har sett någon gång, fin! snart slut på lördagen, så jag önskar en skön söndag :)

2012-06-09 @ 23:26:54
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Lilladockan

Gillar glasen med svart fot, de är riktigt snygga! :)



Roligt att du gillade min sminkning :)

2012-06-10 @ 06:54:42
URL: http://denlilladockan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall