20 maj.

Hej!
Nu är jag hemma efter att spenderat hela dagen på jobb, har inte fått någon sol eller värme och det är så tråkigt :(
Men nu ska jag inte hänga läpp för mitt jobb är toppen och jag är så glad för det! 

Det var en som kommenterade mitt förra inlägg och frågade om jag inte kan tipsa om lite olika loppisar. Givetvis gör jag gärna det, dock får det bli inom Skåne för det är här jag håller till :) 
Så jag får lägga upp ett inlägg i veckan om vilka stora loppisar som kommer till helgen, tror faktiskt där är en hel del :D SKOJ! Jag som är ledig och allt.. 

Idag bjuder på jag på två av mina finaste burkar:
En gammal kaffeburk som är underbar i formen! fyndad för 5 kr om jag minns rätt :)
En gammal burk ifrån Göteborgs kex som jag fyndade för några år sedan för 20 kr, billigt!
Hoppas ni haft en bra loppishelg med många fynd <3

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Åh, så fina burkar! otroligt billigt! När jag sett burkar av de klassen brukar de vara långt ifrån billiga!

2012-05-20 @ 23:40:46
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Helena Högberg

Den auktionsloppisen verkar ju kanonbra!

2012-05-21 @ 23:03:25
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Lilladockan

Jättefina burkar! Jag är barnsligt förtjust i rosor så rosburken var en solklar favorit :D

2012-05-25 @ 08:02:30
URL: http://denlilladockan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall