Härliga burkar..

Hej!
Nu är det minsann dax att ni får se fynden som följde med mig hem ifrån Myrorna, Erikshjälpen och Emmaus tidigare i veckan :)
Två nya burkar till toalettskåpet den ena innehåller ipren och den stora plåster :) 
15 kr stycket.
Det blev också två vaniljsocker burkar för 25 kr för båda. Den ena innehåller dock bakpulver vilket står på locket ;) Tydligen finns det fler som behållt bakpulver burken då jag endast hittat vaniljsocker burken.
2 nya ramar för 5 kr stycken som ska få nya bilder och hängas upp i köket. 

En fransk tavla med texten som innebär att hon vill ha det omöjliga. Lite att den oskyldiga flickan lockas in i förstörelsen. Vet inte varför jag föll för den men jag kunde verkligen inte lägga tillbaka den. 15 kr var den väl väd även om där var en skada i hörnet. Erkänner att djävulen är lite läskig men jag tänker på helheten :)
Vad tycker ni??
Ytterligare en burk i samma stil som den första, 25 kr och porslinskulan med doft av rosor kostade 15 kr.
Jag har en sådan kula sedan innan med röda rosor på toaletten så tyckte de passade fint tillsammans.
Det blev också en flaska för 15 kr som jag tänkte använda som vas i sommar :)
Den blåa skålen kostade 30 kr och är ifrån serien T-97 som jag har vissa delar av innan, blev jätteglad när jag fick tag i den :)
Bättre bild på skålen och en helt ny neccesär som kostade 20 kr men som var så underbar i tyget :)
Detta var mina fynd för veckan, i helgen blir det ingen loppis för jag jobbar hela dagarna, trist men till helgen jobbar jag kväll så då hinner jag kolla lite på morgonen :)
Ha en fin helg!

Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Fina fynd! Jag köpte likadana bakpulver och Vanillin burkar för inte så längesedan!

2012-05-13 @ 22:46:35
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Skrivit av: Helena Högberg

Jag ska hålla utkik efter "bakpulver" åt dig!

2012-05-14 @ 18:49:36
URL: http://loppisloella.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall