Lite nytt..

Idag var jag en runda på både myrorna och Emmaus, och fick med mig en hel del :)
Tänkte visa er fynden när jag fått in dem i datorn, men så länge bjuder jag på lite nya saker i köket som jag fått upp. Grejerna är inhandlade i helgen när jag var på Lions loppmarknad!
Två små söta porslinstavlor som passade jättebra i köket :) De blev mina för endast 5 kr.
En liten söt äggkopp med en ros på till mitt rosenkök ;) Den kostade en krona och eftersom sambon inte äter ägg så gör det inget att den är ensam!
Ber om ursäkt för den suddiga bilden, men jag hittade ett par gamla barnskor för en femma. Och de passade rätt bra tillsammans med de gamla barnbilderna på väggen. Eller vad säger ni? 
Klockan kommer väl komma upp snart igen, men lite förnyelse är alltid roligt ;)
Nu kallar sängen, natti på er!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall