Old fashion.

Här kommer en bild på hur de nya ramarna jag hittade på myrorna används.
Jag tog ut två bilder i från nätet och satte in och sedan hamnade dem på vintrinskåpet i köket :) Den som har öga kan se att klockan är tillbaka precis som jag förutspådde haha. 

De passade så bra tillsammans och jag måste erkänna att jag tycker de är otroligt vackra och sensuella!
Igår fick jag dessutom med mig hem lite olika salt o peppar kar, jag hade faktiskt inte ett enda innan. 
Men jag fick ge en femma för porslinskaret med rosor och en tia för de underbart söta små kannorna. 
Så nu kanske det blir en lite samling, vem vet!
En av de bästa klippen jag fick med mig hem igår var denna fantastiska gamla cykelkorg. Den är stor och i jättefint skick, den kostade mig bara en tjuga och det ser jag som ett kap. Dessutom gillade katten att sitta i den så kanske kan hon följa med på en runda i sommar ;) 

Just nu används den dock till att innehålla inredningstidningar och allmänt lysa upp mitt London inspirerade vardagsrum.
Tycker faktiskt att den så annars tråkiga hörnan fick sig ett lyft och det ser riktigt mysig ut!
I morgon blir det jätteloppis på Ikeas parkering, skoj! Vi ses kanske i vimmlet :)
Kram på er!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall