Längtan till jul!!

Jag har inte längtat så mycket till julen på flera år som jag gör just nu, underbart! Trodde att jag tappat all julstämning förevigt och blev så glad när den kom tillbaka! Så i år ska jag pynta o lyssna på julmusik så det så ;)
Redan nu har jag startat med att köpa julsjärnor till fönstren och till helgen blir det pyntletande på loppis!
Redan nu har jag dock tjuvfuskat lite genom att pyssla till lite grejer.
Hittade en underbar julig vinflaska utanför på trottoaren så den togs med hem och är nu en fin ljusstake, fin va? Helt ok att vara skräpletare då och då haha. Sedan har jag pysslat ihop små etiketter som fick hänga i gardinen i storarummet lite underlig grej men jag tycker det funkar ;)

Kram på er <3


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

visst måste man vara lite skräpletare ibland :) Det var ju en fin flaska!

2012-11-01 @ 17:17:15
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall