I höstens tecken..

Idag var det en riktig höstdag här i skåne, regn, blåst och ganska kyligt. Dock blev det ändå en otroligt lyckad ledig lördag eftersom jag hittade massvis med fynd i en närliggande tätort som hade fyllt gatorna med loppisstånd :)

Karaffen, tallriken, servetteingarna och värmeunderlägget i silver gav jag en tia stycket för.

Den blå ungsformen, äppleglasburken och plåtburken kostade en femma.

Träljusstaken kostade en tjuga och glasskålarna 15 kr stycket.

Köpte en del andra grejer också men de är julklappar så dem kan jag inte visa här ;)

Nu är det dax att sova för i morgon blir jag gudmor till min systerson <3


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall