LYCKA!!!

Idag efter jobb köpte jag äntligen min efterlängtade symaskin!! Är så glad,nu jäklar kommer det sys och pysslas för fullt här hemma :)
Detta blev också ett utmärkt tillfälle att göra en liten syhörna så det har jag pysslat med efter jobb. Det fick också bli till att prova maskinen så ett överdrag har jag sytt under kvällen! Blev faktiskt väldigt nöjd, vad tycker ni?

Utöver detta blev det lite tyg, en matta till köket och lite organisation i en av garderoberna, en riktigt härlig dag!!

Kram på er!!


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Vad kul! Nu får du nog nytta av din fina rosa provdocka!

Svar: Eller hur, så spännande ;)
vintagerose.webblogg.se

2012-09-25 @ 23:58:26
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall