Årets första fynd!!

Här kommer bilder på vad jag fick med mig hem ifrån loppisen igår :)
Priset var 100 kr för allt!!

Två burkar till min samling..

En söt porslinsburk med rosor och en underbar liten kanna till min blå/vita tallrikshylla.

Spargrisen ska ges som doppresent om några helger, och svalan ska få en plats på väggen :)

Två tallrikar till min kosmos samling!

Bästa fyndet var en gammal industrilampa som blev skrivbordslampa åt sambon.

Fler grenuttag går åt som hundan här hemma.

Till nästa jul blir det tomtar och änglar samt en löpare.

Och till köksbordet en stor rund duk i härliga blå färger..

En brevpress utan bild fick jag också ner, dock piffade jag upp den med en bild på två äldre ballerinor, blev jättenöjd :)

Och sist men inte minst en ny kavaj ;)

 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall