Helgens loppis och auktions fynd!

Här kommer bilderna på vad som följde med hem i helgen. Först var det jätteloppis i lördags där en ny nattljusstake i mässing fick följa med hem till min samling :) även en vit soppskål som jag länge velat ha och en söt liten kopp med guldtexten "fars kopp". En ny grön medicinflaska till våra stekspadar samt en söt slev med rosor på och en helt fantastisk 1 liters trälåda. Där var en hel del fynd som inte kom med på bilder så det får jag visa sedan!

På auktion blev det en ny hallspegel och en låda med vaser som jag fick gratis då ingen budade ;) det var tredje gången det hände. De två gula vaserna med flickorna på behöll jag och de andra gavs bort :)


Kommentarer
Skrivit av: Helena Högberg

Jättefina fynd! Konstigt att ingen ville ha vaserna, de var ju jättesöta!

2013-03-05 @ 00:04:27
URL: http://loppisloella.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall